Pedagog szkolny / specjalny i Psycholog to dwie osoby, które ściśle ze sobą współpracują. Dbają o zapewnienie odpowiedniego wsparcia i opieki uczniom, wspierają nauczycieli
i rodziców. Mają obowiązek zachować tajemnicę, o ile nie jest ona zagrażająca życiu lub zdrowiu.
Uczniu, możesz zgłosić się do Nas, gdy:
- czujesz, że jesteś samotny i nikt Cię nie rozumie
- masz problemy rodzinne
- jesteś w trudnej sytuacji materialnej
- masz problem i nie wiesz jak go rozwiązać
- nie potrafisz porozumieć się z nauczycielem, kolegami
- chciałbyś pomóc innym i nie wiesz, w jaki sposób to zrobić
- masz ciekawe pomysły, którymi chcesz się podzielić
- chcesz podzielić się swoją radością, sukcesem
Rodzicu, wesprzemy Cię, gdy:
- niepokoi Cię zachowanie Twojego dziecka
- chcesz porozmawiać o dziecku i Twoich z nim relacjach
- masz pytania dotyczące wyników w nauce i funkcjonowania Twojego dziecka w szkole
- potrzebujesz wsparcia w procesie wychowania
- masz pytania i nie wiesz, do kogo się z nimi zwrócić
- szukasz pomocy
Zachęcamy do kontaktu:
Pedagog Magdalena Stypułkowska – sala nr 49
adres mailowy: mstypulkowska2018@gmail.com
Psycholog Martyna Konert – sala nr 37
adres mailowy: psycholog.rutkiszkola@gmail.com
TYGODNIOWY PLAN PRACY PEDAGOGA SZKOLNEGO/SPECJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2023/2024 od 04.09.2023 r.
G. l |
Poniedziałek
10.20 – 15.20 5h |
Wtorek
8.30 – 14.30 6h |
Środa
10.20 – 15.20 5h |
Czwartek
10.20 – 15.20 4h |
Piątek 9.00 – 13.00 4h |
1 |
Zajęcia z Wczesnego wspomagania z uczniem Zajęcia statutowe (PSZ)
|
GODZINA DOSTĘPNOŚCI (8.00 – 9.00) | |||
2 |
Zajęcia statutowe (PS) | ||||
3 | Zajęcia statutowe (PSZ)
|
Zajęcia statutowe (PSZ)
|
Zajęcia z Wczesnego wspomagania z uczniem
|
||
4 |
Konsultacje indywidualne z uczniem |
Zajęcia statutowe (PSZ)
|
Zajęcia statutowe (PSZ)
|
Zajęcia statutowe (PS)
Zajęcia statutowe (PS) |
|
5 | Zajęcia statutowe (PSZ)
|
Zajęcia statutowe (PSZ)
|
Zajęcia statutowe (PS) |
||
6 |
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne (gr.III)
|
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne (gr.II)
|
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne (gr.I)
|
Zajęcia statutowe (PS) | |
7 |
Zajęcia statutowe (PSZ) |
Konsultacje indywidualne z uczniem | Zajęcia statutowe (PS) |
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne (gr.IV) / 2 godz. co dwa tygodnie
|
|
8 | Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne (gr.V)
|
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne (gr.IV) |
|
TYGODNIOWY PLAN PRACY PSYCHOLOGA SZKOLNEGO W ROKU SZKOLNYM 2023/2024 OD 04.09.2023 R.
|
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
Godziny |
9.00 – 14.30
5,5 h |
8.30 – 11.30
3 h |
9.00 – 15.30
6,5 h |
9.00 – 15.30
5,5 h |
12.00 – 14.30 2,5 h |
1 |
|||||
2 |
Zajęcia statutowe | Zajęcia statutowe | Zajęcia statutowe | Zajęcia statutowe | |
3 |
Zajęcia statutowe |
Zajęcia statutowe | Zajęcia statutowe |
Zajęcia statutowe |
|
4 | Zajęcia statutowe | Zajęcia statutowe | Zajęcia statutowe |
Zajęcia statutowe |
|
5 |
Zajęcia statutowe | Zajęcia statutowe | Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno- społeczne (gr. I) |
Zajęcia statutowe |
|
6 |
Zajęcia statutowe | Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno- społeczne (gr. II) |
Zajęcia statutowe |
Zajęcia statutowe |
|
7 |
Konsultacje indywidualne z uczniem |
Zajęcia statutowe | Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno- społeczne (gr. III)
2 godziny co dwa tygodnie
|
Konsultacje indywidualne z uczniem |
|
8 | GODZINA DOSTĘPNOŚCI
14.30 – 15.30 |
Konsultacje indywidualne z uczniem |
|