Pomoc psychologiczno – pedagogiczna

Pedagog szkolny / specjalny i Psycholog to dwie osoby, które ściśle ze sobą współpracują. Dbają o zapewnienie odpowiedniego wsparcia i opieki uczniom, wspierają nauczycieli
i rodziców. Mają obowiązek zachować tajemnicę, o ile nie jest ona zagrażająca życiu lub zdrowiu.

Uczniu, możesz zgłosić się do Nas, gdy:

  • czujesz, że  jesteś samotny i nikt Cię nie rozumie
  • masz problemy rodzinne
  • jesteś w trudnej sytuacji materialnej
  • masz problem i nie wiesz jak go rozwiązać
  • nie potrafisz porozumieć się z nauczycielem, kolegami
  • chciałbyś pomóc innym i nie wiesz, w jaki sposób to zrobić
  • masz ciekawe pomysły, którymi chcesz się podzielić
  • chcesz podzielić się swoją radością, sukcesem

Rodzicu, wesprzemy Cię, gdy:

  • niepokoi Cię zachowanie Twojego dziecka
  • chcesz porozmawiać o dziecku i Twoich z nim relacjach
  • masz pytania dotyczące wyników w nauce i  funkcjonowania Twojego dziecka w szkole
  • potrzebujesz wsparcia w procesie wychowania
  • masz pytania i nie wiesz, do kogo się z nimi zwrócić
  • szukasz pomocy

 

Zachęcamy do kontaktu:

Pedagog Magdalena Stypułkowska – sala nr 49
adres mailowy: mstypulkowska2018@gmail.com

Psycholog Martyna Konert – sala nr 37
adres mailowy: psycholog.rutkiszkola@gmail.com

 

TYGODNIOWY PLAN PRACY PEDAGOGA SZKOLNEGO/SPECJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 

G. l

Poniedziałek

9.40 – 14.40

5h

Wtorek

9.30 – 15.30

6h

Środa

8.30 – 14.30

6h

Czwartek

9.40 – 13.40

4h

Piątek

9.00 – 13.00

4h

1

 

 

 

 

 

Zajęcia statutowe (PS) 9.40-10.40

 

 

 

 

Zajęcia statutowe

(PS) 9.30-10.30

 

Zajęcia z Wczesnego wspomagania z uczniem

(8.30-9.30)

 

 

 

 

 

Zajęcia statutowe (PSZ) 9.40-10.40

 

GODZINA DOSTĘPNOŚCI 8.00-9.00
2

 

 

 

 

 

Zajęcia statutowe (PSZ) 9.00-13.00

3

Zajęcia z Wczesnego wspomagania z uczniem

(10.30 – 11.30)

Zajęcia z Wczesnego wspomagania z

uczniem

(10.40-11.40)

 

Zajęcia statutowe         (PS)9.30 -11.00

Zajęcia z Wczesnego wspomagania z uczniem

(10.40 – 11.40)

4 Zajęcia rewalidacyjne           z uczniem

11.40-12.10

Zajęcia rewalidacyjne z uczniem

11.30-12.00

 

 

Zajęcia z Wczesnego wspomagania z uczniem

(11.00 – 12.00)

 

 

Zajęcia statutowe

(PS) 12.00-12.45

 

Zajęcia statutowe

(PS) 12.00-12.55

 

5

Zajęcia statutowe

(PS) 12.10-12.55

Zajęcia statutowe (PSZ)11.40 – 13.40

 

6

Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne (gr.VI)

12.55-13.40

 Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne (gr.I)

12.55-13.40

 

Konsultacje indywidualne

z uczniem (12.45-13.30)

7

Zajęcia rewalidacyjne

z uczniem

13.40 – 14.40

 

Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne (gr.V)

13.45-14.30

 

Zajęcia rewalidacyjne  

  z uczniem

13.30 – 14.30

 

 

 

 

 
8   Konsultacje indywidualne z uczniem  

 

TYGODNIOWY PLAN PRACY PSYCHOLOGA SZKOLNEGO W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
Godziny 9.00 – 15.30

6,5 h

8.00 – 10.00

2 h

8.00 – 15.30

7,5 h

10.30 – 15.30

5 h

11.55 – 13.55

2 h

1

GODZINA DOSTĘPNOŚCI

8.00-9.00

Zajęcia statutowe Zajęcia statutowe

2

Zajęcia statutowe

Zajęcia statutowe

Zajęcia statutowe

3

Zajęcia statutowe

Zajęcia statutowe

4 Zajęcia statutowe Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno- społeczne

(gr. I)

Zajęcia statutowe

5

Zajęcia statutowe Zajęcia statutowe Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno- społeczne (gr. II) Konsultacje indywidualne z uczniem
6 Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno- społeczne

(gr. III)

Zajęcia statutowe Konsultacje indywidualne
z uczniem

Konsultacje indywidualne z uczniem

7

Konsultacje indywidualne
z uczniem
Konsultacje indywidualne
z uczniem
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno- społeczne (gr. IV)

 

8 Zajęcia statutowe Konsultacje indywidualne
z uczniem
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno- społeczne (gr. IV) – klasy VIII