Pedagog szkolny / specjalny i Psycholog to dwie osoby, które ściśle ze sobą współpracują. Dbają o zapewnienie odpowiedniego wsparcia i opieki uczniom, wspierają nauczycieli
i rodziców. Mają obowiązek zachować tajemnicę, o ile nie jest ona zagrażająca życiu lub zdrowiu.
Uczniu, możesz zgłosić się do Nas, gdy:
- czujesz, że jesteś samotny i nikt Cię nie rozumie
- masz problemy rodzinne
- jesteś w trudnej sytuacji materialnej
- masz problem i nie wiesz jak go rozwiązać
- nie potrafisz porozumieć się z nauczycielem, kolegami
- chciałbyś pomóc innym i nie wiesz, w jaki sposób to zrobić
- masz ciekawe pomysły, którymi chcesz się podzielić
- chcesz podzielić się swoją radością, sukcesem
Rodzicu, wesprzemy Cię, gdy:
- niepokoi Cię zachowanie Twojego dziecka
- chcesz porozmawiać o dziecku i Twoich z nim relacjach
- masz pytania dotyczące wyników w nauce i funkcjonowania Twojego dziecka w szkole
- potrzebujesz wsparcia w procesie wychowania
- masz pytania i nie wiesz, do kogo się z nimi zwrócić
- szukasz pomocy
Zachęcamy do kontaktu:
Pedagog Magdalena Stypułkowska – sala nr 49
adres mailowy: mstypulkowska2018@gmail.com
Psycholog Martyna Konert – sala nr 37
adres mailowy: psycholog.rutkiszkola@gmail.com
TYGODNIOWY PLAN PRACY PEDAGOGA SZKOLNEGO/SPECJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
G. l |
Poniedziałek
9.40 – 14.40 5h |
Wtorek
9.30 – 15.30 6h |
Środa
8.30 – 14.30 6h |
Czwartek
9.40 – 13.40 4h |
Piątek 9.00 – 13.00 4h |
|
1
|
Zajęcia statutowe (PS) 9.40-10.40
|
Zajęcia statutowe (PS) 9.30-10.30
|
Zajęcia z Wczesnego wspomagania z uczniem
(8.30-9.30)
|
Zajęcia statutowe (PSZ) 9.40-10.40
|
GODZINA DOSTĘPNOŚCI 8.00-9.00 | |
2
|
||||||
Zajęcia statutowe (PSZ) 9.00-13.00 |
||||||
3 | ||||||
Zajęcia z Wczesnego wspomagania z uczniem (10.30 – 11.30)
|
||||||
Zajęcia z Wczesnego wspomagania z
uczniem (10.40-11.40)
|
Zajęcia statutowe (PS)9.30 -11.00 |
Zajęcia z Wczesnego wspomagania z uczniem (10.40 – 11.40) |
||||
4 | Zajęcia rewalidacyjne z uczniem
11.40-12.10 |
Zajęcia rewalidacyjne z uczniem
11.30-12.00
|
Zajęcia z Wczesnego wspomagania z uczniem (11.00 – 12.00)
Zajęcia statutowe (PS) 12.00-12.45 |
|||
Zajęcia statutowe (PS) 12.00-12.55
|
||||||
5 |
Zajęcia statutowe (PS) 12.10-12.55 |
Zajęcia statutowe (PSZ)11.40 – 13.40
|
||||
6 |
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne (gr.VI) 12.55-13.40 |
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne (gr.I) 12.55-13.40
|
Konsultacje indywidualne z uczniem (12.45-13.30) |
|||
7 |
Zajęcia rewalidacyjne
z uczniem 13.40 – 14.40
|
Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne (gr.V)
13.45-14.30
|
Zajęcia rewalidacyjne z uczniem 13.30 – 14.30
|
|
||
8 | Konsultacje indywidualne z uczniem |
|
TYGODNIOWY PLAN PRACY PSYCHOLOGA SZKOLNEGO W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
|
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
Godziny | 9.00 – 15.30
6,5 h |
8.00 – 10.00
2 h |
8.00 – 15.30
7,5 h |
10.30 – 15.30
5 h |
11.55 – 13.55 2 h |
1 |
GODZINA DOSTĘPNOŚCI
8.00-9.00 |
Zajęcia statutowe | Zajęcia statutowe | ||
2 |
Zajęcia statutowe |
Zajęcia statutowe |
Zajęcia statutowe |
||
3 |
Zajęcia statutowe |
Zajęcia statutowe |
|||
4 | Zajęcia statutowe | Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno- społeczne
(gr. I) |
Zajęcia statutowe |
|
|
5 |
Zajęcia statutowe | Zajęcia statutowe | Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno- społeczne (gr. II) | Konsultacje indywidualne z uczniem | |
6 | Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno- społeczne
(gr. III) |
Zajęcia statutowe | Konsultacje indywidualne z uczniem |
Konsultacje indywidualne z uczniem |
|
7 |
Konsultacje indywidualne z uczniem |
Konsultacje indywidualne z uczniem |
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno- społeczne (gr. IV)
|
|
|
8 | Zajęcia statutowe | Konsultacje indywidualne z uczniem |
Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno- społeczne (gr. IV) – klasy VIII |
|